Впровадження електронної трудової книжки є передумовою для подальшої реалізації автоматичного призначення пенсії (без додаткового звернення) за фактом настання пенсійного віку.
Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися роботодавцем або самим працівником.
Відомості про трудову діяльність обліковуються у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Як працівнику користуватися електронним сервісом:
- Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
- Перейти на вебпортал електронних послуг за посиланням portal.pfu.gov.ua
- Увійти до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою КЕП.
- Зліва на сторінці особистого кабінету обрати пункт меню "Електронна трудова книжка". Якщо на сторінці відсутній відповідний пункт, натиснути на власний ПІБ у верхньому меню вебпорталу.
- Ознайомитися з наявними в електронній трудовій книжці записами.
- Подати скановані копї паперових документів про стаж.
- Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) або кваліфіковану електронну печатку.
- Перейти на вебпортал електронних послуг за посиланням portal.pfu.gov.ua
- Увійти до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою кваліфікованої електронної печатки або КЕП керівника роботодавця.
- Зліва на сторінці особистого кабінету обрати пункт меню "Надання скан-копій трудової книжки працівника".
- Зазначити дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків працівника та його ПІБ.
- Прикріпити відскановані копії трудової книжки працівника, а також скановану копію згоди працівника щодо надання дозволу на обробку його персональних даних та відправити до Пенсійного фонду України.